Los bericht bekijken
Oud 8 december 2008, 20:08   #15
mouchke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2008
Berichten: 30
Hallo Madelieve, hier verslag van mijn bezoek aan de huidarts. Alle bloedtesten zijn negatief, dit is goed nieuws want dan wil dat zeggen dat ik in feite kern gezong ben buiten die haaruitval natuurlijk. De wetenschap staat nog zoveel achter op dat punt dat ze me geen duidelijke verklaring kunnen geven voor die CA. Het enige wat ze kunnen zeggen is dat het inderdaad zeldzaam is en dat ze dat wat kunnen tegen houden met cortisonen. Best rechtstreeks in de haarwortels en dan ook nog met mate omdat cortisonen dan ook weer niet zo goed zijn he. Verder moet ik ook tweemaal daags flink mijn lotion (cortisonen)blijven smeren. De huidarts vond wel dat het er toch allemaal al wat rustiger uitzag en gaf en was ook wat hoopvoller.Moet zeggen dat het sinds vorige maand ook niet verergerd is vind ik zelf dan.Heb ook minder haren in douche of lavabo gevonden.Verder zit er niks anders op dan afwachten hoe mijn haar zich verder gaat manifesteren en moet ik ook weer binnen vier weken terug gaan voor nieuwe inspuitingen.Dit zal ik toch nog een keer of zes moeten ondergaan maar dat heb ik er graag voor over als het helpt. Ik hoop en bid dat het niet erger word dan het al is en probeer maar positief te blijven. Het leven is al zo kort en er zijn nog veel ergere dingen des levens denk ik dan zo.Dat was zo'n beetje mijn vervolg verhaal ik hoop dat je er iets aan hebt en dat het je kan helpen. Groetjes en tot .....
mouchke is offline   Met citaat reageren