Los bericht bekijken
Oud 10 april 2010, 23:52   #25
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
wel het kan wel iets met een verbeterd imuumsysteem te maken hebben
ik denk dat je wondgenezing enz super moet werken voor grafts door te groeien na de ht...

ik begin meer en meer het idee the krijgen dat lasertherapy na de ht een positieve boost kan geven om grafts door te laten groeien
sinds er zijn superveel studies dat wondgenezing met lasers veel beter en sneller gaat , doorbloeding stimuleert het ook en callogeen en groeifactoren worden ook meer aangemaakt....
die prp had mischien ook wel veel beter geweest bij de ht, al word het heel moeilijk , je zou ver alle grafts al moeten dippen in prp tijdens het inplanten dan...
Ja, ik denk - met jou - ook dat het te maken heeft met goede wondgenezing d.m.v. stimuleren immuunsysteem [voor mij door Reishi en Astragalus, die ik al jaren gebruik] + goede doorbloeding [voor mij: met name OPC = druivenpittenextract, dat ik eveneens al jaren gebruik].

Ik geef standaard onder mijn mails ook aan dat ik al jaren lang breder focus dan alleen op mijn haren, ik denk dat dat een goed uitgangspunt is.

Daarbij ga ik altijd voor goede kwaliteit: Duanwood Reishi Drops [dus de premium Reishi gekweekt op Duanwood] en Astragalus Root [van Solgar].

Gr Roloff
ps. de 8-Immortals neem ik er laatste tijd maar "beetje bij" voor een mooie huid, daar zit naast Ginseng root, pure Cordyceps, wild Tibetan Rhodiola, wild Schizandra, Goji, wild Snow Lotus and premium grade He Shou Wu, als 8-ste stof ook weer Duanwood Reishi in.
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 11 april 2010 om 14:19
roloff is offline   Met citaat reageren