Los bericht bekijken
Oud 11 april 2010, 15:20   #29
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink ja vind ik ook

wel mijn kruin was een jaar geleden wel nog beter , toen zat ik ook aan duta en elke dag tot 2x per dag flutamide er ook bij , spectral dnc-l er ook bij en toen was de kruin wel wat dikker hoor, zoals je op mijn vorige fotos van januari/februari 2009 zag...

ik heb mijn regime dan wat lichter uitgestippeld , fluta sterk verminderd en uiteindelijk geschrapt , spectral dnc-l ook tijdelijk gestaakt , was wel erg dik geel spul , niet echt handig om te smeren in langer haar...

het zal wel iets achteruit gegaan zijn, maar zoals mijn super startregime kon ik niet volhouden aangezien die fluta in samenwerking met duta en andere zaken ervoor zorgde dat ik erge brainfog had, ik kon gewoon niet meer nadenken , echt redelijk ernstig, wat problemen op men werk gaf
ook blockte flutamide de receptoren zo goed dat ik volgens bloedonderzoek schade aan mijn spieren had... ook kwam ik gewicht aan
asc-j9 ben ik te laat met gestart, de ht was al te dichtbij , wat het nog kon doen op de kruin zullen we dus nooit weten, toch niet bij mij , maar ik ga het wel doorgebruiken als onderhoudsdosis , mijn haar zal nu heel mooi zijn en wil zeker enige achteruitgang vermijden in de toekomst...

curcumin is ook veilig hoor, ze doen niks anders dan dat dagelijks te consumeren in india....
ik heb 700mg per capsule , en bij kankerpatienten gaan ze tot 8000mg dagelijks.... zoek maar even op curcumin is wel safe...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren