Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2011, 16:34   #63
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Jawel, ik vind hem nog wel behoorlijk kaal. Beter dan dat het was, maar hij moet nog zeker een keer terug!


Hier vat ik dus niks van, ik zou wel eens willen zien als jij je hoofd zo scheert als dit. Niet vervelend bedoelt, maar ik betwijfel als het er dan beter uit ziet. Ik ken je situatie. Ik idem dito hoor. Voordat je je beledigt voelt.

Sommigen beseffen volgens mij niet hoe confronterend het is, als alles er helemaal af is. Je ziet ieder dun plekje wat er is, inhammen vallen helemaal bloot, geen enkele haar valt meer over je inham heen...helemaal niks, noppes, njente, nada. Eerst had hij nog zo'n eiland/piek. Nu een brede haarlijn. Her en der is het wat vlassig nog, moet nog wat aandikken...inhammen zou ik nauwelijk storend vinden in deze situatie. Gewoon gezonde NW2 inhammen. Als hij het wat zou laten groeien, dan komt hij eruit te zien als in zijn Ajax tijd, toen het lichtelijk begon. Absoluut.


Ik vind mezelf regelmatig een behoorlijke miet overigens, beetje het haar van een andere beoordelen.

Laatst gewijzigd door norwood2; 10 februari 2011 om 16:39
norwood2 is offline   Met citaat reageren