Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2011, 13:59   #3
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik zou zeker niet 'even' finasteride gebruiken. Het werkt op een totaal andere manier dan minoxidil. Waarschijnlijk haal je je met 'even' gebruiken alleen maar stress op de hals. Als het namelijk erg goed voor je werkt, dan krijg je mogelijk een shedding ... met langer gebruik prima te overleven, want ze komen sterker terug ... maar het enige dat jij zult waarnemen zijn dwarrelende haren. En als het goed werkt en je stopt, dan zul je ook weer even heviger uitval hebben. Ook dat komt weer goed, maar jij ziet vooral dwarrelende haren.

En als ik heel eerlijk ben, dan vind ik de 4 weken voor en 4 weken na de behandeling heel erg lang. Zelf heb ik me niet aan die aanbeveling gehouden en heb ik tot een week voor de behandeling minoxidil gebruikt. Na de behandeling ben ik het ook meteen weer gaan gebruiken op plekken waar geen wondjes zaten en toen alle korstjes weg waren ook dáár.
Bedankt voor je reactie.
Een week voor en direct na klinkt al een heel stuk beter. Ik zal het wel even overleggen met de kliniek, maar ik vond het ook behoorlijk lang.

Finas schrap ik sowieso én zeker als ik ongeveer een week zou stoppen met minox, dan is dat überhaupt geen issue.
sonico is offline   Met citaat reageren