Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2019, 22:08   #54
achdeklerk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Na 5 maanden

Vandaag 5 maanden geleden sinds de HT en merk dat het haar echt rap groeit. Op sommige foto's en met gunstig licht ziet het er al stukker beter uit. Gewoon een haargrens die ik eerder niet meer had (vooral inhammen).

In het licht heb ik wel af en toe het gevoel dat het er een 'onnatuurlijk' uitziet doordat je door de nieuwe haargrens heen kan kijken. Hoop wel echt dat dit veranderd. Krijg overigens veel leuke reactie om me heen: gast het groeit echt als kool of joo wat een haar opeens, groeit snel. Ook mijn normale haar lijkt een stuk gezonder, dit wellicht door de duta, minox en alpecin shampoo (alhoewel ik niet weet of dit echt werkt )

Een paar dingen die me nog wel opvallen en waar ik vragen over heb:
  • mijn linkerkant is dichter begroeid dan mijn rechterkant, dat is toch vreemd eigenlijk?
  • haar is echt stukker donkerder geworden, maar dit schijnt normaal te zijn. Dan maar weer lekker veel kiten in de zee en onder de zon
  • de nieuwe haren zijn anders van structuur (harder, dunner) neem aan dat dit ook veranderd gedurende de maanden
  • kruin is al qua kleur een stuk lichter dan de rest. Daarnaast vind ik het resultaat in dit gebied (net zoals linksvoor) nog wel tegenvallen.
  • donorgebied is in topstaat, kan nog wel een 2e ronde vanaf mocht ik dat ooit willen (wss niet heel snel)
  • binnenkort naar de kapper. Geen idee wat voor kapsel, er zijn opeens wat meer mogelijkheden. Iemand een idee?

Kortom, ik ben nu 5 maanden onderweg en ben opzich redelijk enthousiast als ik ervan uit ga dat er nog 8 maanden te gaan zijn totdat de nieuwe haren dikker worden en nog niet alles is uitgekomen Maar het moet nog wel dikker, voller, steviger worden voordat ik echt tevreden ben. Hieronder een aantal foto's voor het overzicht.

Ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden & of er vanuit jullie ervaring antwoorden of adviezen zijn voor mijn vragen.

Keep you posted
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1920.jpg‎ (138,3 KB, 1225x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1923.jpg‎ (133,7 KB, 968x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1922.jpg‎ (139,1 KB, 893x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1921.jpg‎ (138,7 KB, 947x gelezen)
achdeklerk is offline   Met citaat reageren