Discussie: Kalo
Los bericht bekijken
Oud 8 juli 2006, 11:49   #74
gup
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Berichten: 1
Hoi!

Ik ben nieuw hier en hier terecht gekomen nadat ik via de tv eens wat meer info wilde over Derma Hair Control. Na hier wat info, en negatieve ervaringen, over gelezen te hebben kwam ik het product Kalo tegen en daarmee dit forum.
Ik heb deze topic uitvoerig gelezen en weet nu nog niet zeker of ik Kalo wel moet gaan bestellen.
Mijn haarprobleem zit in het volgende: Ik heb een vrij lichte huid en vrij donkere beharing. Met name de bikinilijn is voor mij een probleem. Ik zou zo graag eens onbezorgd gaan zwemmen.... zelfs bij het dragen van een bikini met een broekje met pijpjes (je kent ze wel) ben ik constant met m'n gedachten bij die (wel geschoren, maar donkere stoppels en rode bultjes achterlatend) bikinilijn. Dit belemmerd me in mijn vrijheid op dat moment. Ik schaam me er ook diep voor.
Verder zou ik het geweldig vinden wanneer de haartjes op mijn bovenlip verdwenen zouden zijn. Het is niet echt overmatig, maar wel zichtbaar aanwezig. En daar durf ik dus niet te scheren, maar epileer er de donkerste haartjes tussenuit met een pincet. Heb het daar ooit al eens geharsd, wat me voor een week lang een rode bovenlip opleverde, erg dom dus...
Nu ik jullie verhalen gelezen heb realiseer ik me dat mijn geval lang niet tot de ergste behoord, maar voor mij persoonlijk wel een groot probleem is. Ben namelijk wel wat perfectionistisch.

Als ik het zo lees zou epileren een optie kunnen zijn om mee te beginnen.
Krijg je hier overigens geen rode bultjes van op gevoelige delen als de bikinilijn? Na dit een tijdje gedaan te hebben zou ik eventueel Kalo willen gaan proberen. Maar hier lees ik dus wisselende ervaringen over.

Wat denken jullie?

Groetjes Gup!
gup is offline   Met citaat reageren