Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2017, 15:03   #7
romeomeo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2007
Berichten: 23
Update DONKERE HUIDTYPE LIGHTSHEER DIODE LASER - 10 jaar verder

Hallo mensen, ff snel een update na al deze jaren.

Ik was dus met het ontharen begonnen in 2007. In 2012 besloot ik mijn 5 jaar ervaringsverhaal met jullie te delen.

Nu zijn wij in 2017 en dus 5 jaar verder....waardoor ik zelf 10 jaar verder ben met permanent ontharen.

Is al het haar na zoveel jaar echt weggebleven?? JA in het gelaat zeker!!!!!!!!!!!!

Ik ga nu misschien slechts 1 a 2 x in het jaar omdat ik veeeeel later was begonnen met het behandelen van mijn snor. Hier zitten nog een paar rest haartjes.

Haren op mijn wang zijn echt gewoon nog steeds die 90% weg. Wat er terug komt is verspreid, lichtjes en dun haar. GEEN DIK haar meer. Ik kan dus geen baard groeien. Ook mijn kin is nog steeds lekker kaal, geen scheerirritaties (hoef ook niet te scheren natuurlijk)

En haar op mijn armen, borst/buik/ oksel?? Ja nog steeds weg. Daar zou ik wel nog een paar behandelingen moeten doen, omdat ik dit niet heel vaak had laten behandelen en toen ik het deed was ik ook erg jong, denk onder de 23 jr ofzo. MAAAAAR........ na 10 jaar, kan ik nog steeds zeggen dat het haar NIET terug is gekomen als hoe het voorheen eruit zag.

Oksel is zeer dun dons haar... zelfs na het wegscheren.. Wordt niet meer of dikker.

Armen, nog steeds rond de 60% minder dan voorheen.

Borst/buik 70 % minder... zeer dun haar, weinig, verspreid... krijg juist opmerkingen van collega`s wanneer ik de pubertijd ga bereiken en echt mannen haar ga krijgen ( ben nu 29 jr... kun je nagaan) GEEN DIKKE HAARMAT MEER!!!! Niet meer behaard...

ALL thanks to BRIEZ ontharingspraktijk. Werkt zeer effectief, zorgvuldig, slaat geen haartjes over. Je kunt restjes haar ook laten behandelen tegen zeer laag tarief (onder 50e meestal)


Ohja.. en ff snel iets tussen door... Nu zie je vaak groupons voor Sopranos... of pakket deals... Lees die reviews een keer... haar komt gewoon bij de meeste terug. Ik merk het zelfde. Ik denk zelf dat het te maken heeft met de lage instelling van het apparaat, want je mag nota bene direct weer in de ZON! Als ze het apparaat hoog zouden instellen (en je dus veel meer pijn zult voelen... de extreem hitte) dan kunnen ze Sopranos niet meer pijnloos/hot stone ontharen noemen.

Voor IPL MOET JE NIET KOPEN... alleen als je je geld en tijd wilt verspillen... Geloof je me niet??? Google maar een keer op de reviews.. Je hebt sommige die wel geluk hebben, maar meestal schrijven ze een review NA die 6 behandelingen... niet 6 a 9 maanden nadat ze klaar zijn met hun pakket.


En even voor de duidelijkheid, ik werk NIET bij BRIEZ en wordt ook NIET betaald om een positieve review te schrijven. Ik deel gewoon mijn ervaring met jullie en vertel de waarheid. Of je het wilt geloven ligt aan jezelf.

Veel kun je ook zelf op google vinden, ik denk namelijk niet dat je negatieve reviews over Briez zult vinden... van andere praktijkten lees je veel meer over alle valse beloftes en huidbeschadigingen.

Gr,
Romeo
romeomeo is offline   Met citaat reageren