Discussie: Kalend en 22 jaar
Los bericht bekijken
Oud 20 februari 2015, 11:16   #2
tim93
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Ik denk dat je met een transplantatie nog moet wachten. Je foto's zijn wel wat onduidelijk en ik kan moeilijk zien in wat voor situatie jouw haar nu verkeert.

Ik zit in principe in hetzelfde schuitje als jij. Ben ook 22 jaar, last van een terugtrekkende haarlijn alleen op de kruin geen probleem. Ook ik overweeg een HT maar ik weet dat het gewoon te vroeg is.

Als je nu een transplantatie uitvoert zal je gegarandeerd de komende jaren er nog minstens twee moeten doen, omdat je nu in een beginnende stadium van haaruitval zit, helaas. Hoe ver verwacht je te kalen; als je bijvoorbeeld naar je familie kijkt? Zo kun je (ongeveer) zien wanneer de tijd rijp is om een HT uit te voeren. Dit is natuurlijk een ruwe schatting omdat het altijd anders kan uitpakken dan je familie, zij het erger of minder erg, maar het kan een indicatie zijn.

Edit: ik begrijp overigens de frustratie die het met zich meebrengt, ik ben op dit moment een NW2 en ik sta te trappelen om dat op te vullen maar geduld is (helaas) een schone zaak. Ook zul je rekening moeten houden met het beperkt aantal donors op je achterhoofd.

Laatst gewijzigd door tim93; 20 februari 2015 om 12:52 Reden: Aanvulling
tim93 is offline   Met citaat reageren