Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2007, 15:12   #4
zaphod
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2007
Berichten: 4
Question RE:schrikken!

Hi Peffieke & Alex,

Alvast bedankt voor de replies, ik ben dus blijkbaar niet alleen met kale plekjes in een baard, al kom ik eigenlijk nergens iemand tegen, of valt het misschien gewoon bijna niet op.

Alex17, bedoel je met kaal ook geen wimpers of wenkbrauwen meer enzo, of enkel baard en hoofdhaar ?

Ik zit ondertussen al 2 weken in het meer dan zonnige Spanje.Jeuj x 2!
Soms wat stress, maar meestal laid back chillax'ing in the sun
Maar, het kale plekje is ondertussen wel wat groter geworden denk 'k, 2.5cm ongeveer, maar het lijkt nu niet echt meer groter te worden elke dag, maar het is moeilijk te zeggen eigenlijk want bij elke spiegel die ik tegenkom & tijdens het rijden kijk ik er eens naar (begint een tic te worden...), dus zie ik niet echt dat het groter aan het worden is, maar volgens mijn vriendin alvast niet.
Ik heb wel enkele miniscule plekjes aan dezelfde kant van mijn gezicht in mīn baard, maar mss is dat ook wel een beetje ingebeeld want die waren er altijd denk īk, maar aan de andere kant van mijn gezicht, waar er initïeel niets was, komen ook kleine plekjes & cirkeltjes tevoorschijn na lang staren in een spiegel...je kent dat mss wel...
Ik zie net allemaal kleine rode circkeltjes in de kale plek, maar het kan allemaal ingebeeld zijn ook hoor...binnen enkele dagen ga ik in het koude belgië naar de derma, hopelijk zal die iets meer kunnen zeggen dan de huisarts.
De Nizoral & de pilletjes zijn ondertussen op, maar ik heb nu een anti-schimmel zalf die in het spaans letterlijk "tegen alle schimmels" noemt, namelijk: "Panfungol" )
Misschien helpt het niet, maar placebo gewijs helpt het īn beetje denk 'k.
Ach, ik tracht er vooral bij te blijven lachen en mīn vriendin noemt me ondertussen al "haar schimmeltje".
Is bij jullie ook eerst een "schimmel infectie" vastgesteld of kregen jullie direct de diagnose AA ?
Nu donderdag heb ik dus eindelijk een afspraak bij de dermatoloog en ik ben benieuwd wat deze gaat zeggen en ik hou jullie op de hoogte!

Zonnige groetjes vanuit Spanje, en als echt al mijn haar uitvalt, waar ik na het lezen nu ook een beetje voor vrees... een kale & gebruinde surflook zou ook wel kunnen in La Belgique denk 'k want hier lopen er zo veel rond!

Keep smiling guys, we're all insignificant in the bigger scheme anyway!

Zaphod
zaphod is offline   Met citaat reageren