Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2007, 07:56   #5
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Hallo Zaphod,

Blij te horen dat je ook een landgenoot bent Ik zit nu in het verre Leuven en herken zeker al je 'ingebeelde' symptomen. Ook ik staar dagelijks in de spiegel en besef ook soms dat er meerdere plekken bijkomen en...weer verdwijnen. Soms echt om gek van te worden, als het ware een obsessie!

Vorig jaar augustus heeft de dermatologe bij me onmiddellijk AA geconstateerd, dus niks van schimmelinfectie vernomen. Ik moest er gewoon een wit zalfje aansmeren en bijkomende zinktabletten. Maar helaas hielp dit totaal niet.... M'n grootste plek die er dus eerst stond is ietsjes kleiner maar dit wordt dan weer teniet gedaan door de twee nieuwe aan de andere zijde (van de kin).

Voorlopig blijft m'n derde plek zeer klein en probeer zo veel mogelijk alle stress te vermijden.

Slotvraagje : Had jij toen geen last van vermoeidheid wanneer de plek(ken) ontstonden? Bij mij was dit wel het geval...Dus misschien combinatie vermoeidheid en stress? Ik blijf erbij dat het stresshormoon cortisol nog steeds grote rol speelt in heel het proces.
Peffieke is offline   Met citaat reageren