Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2007, 18:12   #7
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zaphod Bekijk bericht
Hi peffieke,

Straf, ik zit het merendeel v/d week in Leuven rond de vismarkt, bij m'n vriendin,'k ben zelf van Heist op den Berg eigenlijk !!
Bij de dermatoloog is het dus vastgesteld, namelijk AA.
Ze heeft mij een zalfje, ,namelijk Betnelan voorgeschreven wat de infectie en/of uitbreiding moet tegengaan, gedurende 2 weken 2xdaags insmeren.
Ik zal geen verschil merken in die 2 weken v/d behandeling, maar 't plekje zou toch niet groter mogen worden.
Verder, volgens haar is het heel goed te behandelen enz en zijn mijn haarzakjes niet stuk, zoals ik dacht toen de huisarts zei dat het een schimmelinfectie was, small victory.
Volgens haar "geneest" het meestal zonder probleem en komt er haar terug enz enz.
Ze vroeg me of ik recent stress gehad had, en ja, ik heb wel meer dan anders stress te verwerken gehad, en weinig slaap, en ik eet veel junkfood ook...
Aan de andere kant lijkt het nog niet echt duidelijk wat het veroorzaakt, as we all know.
Soit, alle slechte dingen zoals trash food, minimal sleep, geen sport, stress enz zullen het wel negatief beinvloeden denk ik.
Had ik heel in het begin naar de derma gegaan en niet naar de huisarts, had het kleiner gebleven waarschijnlijk, maar dat zijn vijgen na pasen huh.

Dus, 2 x daags x 14 dagen smeren geblazen na de daily shave beurt! yuck!

Z
Leuk, dan ken je ongetwijfeld de 'Blauwe Schuit'?
De crème die ik er moest opsmeren was 'advantan' gedurende een paar weken. Maar helaas dus zonder resultaat, veranderde er eigenlijk niks aan
Peffieke is offline   Met citaat reageren