Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2004, 11:27   #4
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Bedankt voor jullie reactie en de steundende woorden.
Vrienden heb ik inmiddels niet meer, vanwege de jarenlange islolering vanwege dit probleem.Ook al had ik vrienden dan zou ik het er niet met ze over hebben, vanwege de schaamte.Ik durf dit probleem zelfs niet met mijn psychiater of mijn ouders te bespreken.Alleen via dit forum.Problemen die op te lossen zijn maken mezelf inderdaad sterker nadat deze zijn opgelost, maar dit haarprobleem maakt werkelijk waar een zachtgekookt eitje van mezelf.Dit is omdat ik dit nooit maar dan ook nooit zal kunnen accepteren en omdat er nooit een oplossing voor dit probleem zal komen.Als deze er wel was, of ik zou ik het kunnen accepteren dan zou ik inderdaad wel sterker hier door heen gekomen zijn, maar dit is dus overduidelijk niet het geval.Ik gebruik nu al bijna 10 maanden Finasteride i.c.m vitamine B, maar ik ben alles behalve tevreden met deze medicijnen.Ik merk nog geen eens dat mijn haar dikker word, laat staan hergroei.Wat ik wel begin te merken is dat er bijwerkingen op beginnen te komen, zoals minder zin in seks, minder harde erecties en minder lozing.Waar ik me zwaar aan irriteer is dat er altijd zulke grote verhalen omtrent Finasteride worden opgehangen, maar in de werkelijkheid anders blijkt uit te pakken.Dit is trouwens bij alle haargroeimiddelen het geval.Ik zit dus te overwegen om binnenkort het gebruik te staken, maar ja, wat moet ik dan??
Eminem is offline   Met citaat reageren