Los bericht bekijken
Oud 8 november 2017, 13:00   #52
Danielle1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2017
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effie Bekijk bericht
Danielle1978, ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat er iemand hier twijfelt of je wel betrouwbaar bent. Je berichtjes komen over alsof je er persoonlijk bij betrokken bent, alsof het je persoonlijk raakt.
Begrijp me goed, als ik een tevreden klant zou zijn van iemand, en ik zie dat er kritiek over deze persoon of bedrijf is, dan zou ik waarschijnlijk ook een reactie plaatsen, maar dan wel wat luchtiger in de zin van enkel dat ik wel een tevreden klant ben. Zeker zou ik me niet meteen zo aangevallen voelen zoals jij, en ook niet andere partijen afkraken (zoals Radar). En ook zou ik weten dat het gewoon zo kan zijn dat er ook mensen ontevreden zijn.
Jij daarentegen lijkt in je berichtjes te suggereren dat het gewoonweg niet mogelijk is dat er mensen zo ontevreden zijn (je schrijft immers dat het je verbaast, en dat Radar de dingen opklopt etc.)Je neemt met andere woorden de slachtoffers (ja slachtoffers van de Echt haar kliniek!), dus niet serieus en noemt het opgeklopte verhalen. Je sluit je ogen voor het feit dat, zoals Viola zegt, ze door alle zorgverzekeraars, door de anko en door de semh worden wordt geroyeerd.
Het lijkt me toch wel heel duidelijk dat de Echt haar kliniek op zīn minst een slecht bedrijf is..
Tuurlijk raakt het me persoonlijk. Een haarwerk aanmeten betekent een heel traject vooraf van schaamte e.d., maar dat snapt iedereen hier wel. Ik krijg alleen maar hele goede reacties op mijn haarwerk en ben erg tevreden.

Natuurlijk neem ik de ontevreden mensen wel serieus, maar waar ik gewoon niet zo goed tegen kan is dat mensen iedereen maar gewoon keihard afmaken via een forum. Ook richting mij, terwijl ik toch heel beleefd blijf.

Daarbij wil ik ook wel luchtiger reageren, maar iedereen reageert ook fel tegen mij, mag ik dan niet eerlijk mijn mening geven en reageren?

Ook jij reageert weer zo hard! Weet je, een discussie voeren is normaal en sta ik zeker voor open, daarom zit ik ook op het forum. Maar alleen maar afmaken van iemand zonder daarbij in een fatsoenlijke discussie te gaan, vind ik echt niet kunnen. Dat is wat ik probeer.
Danielle1978 is offline   Met citaat reageren