Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2008, 15:06   #34
LaPerla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2008
Berichten: 3
Hoi Hanna,

Ik ben even op vakantie geweest en wat betreft Lace Wigs( ben ik een paar illusie minder en ervaringen rijker)

Ik heb jouw advies opgevolgd en heb bij hairlacer een Full lace wig besteld. Bij ontvangst was ik zo zenuwachtig en haastig dat ik gelijk een schade aan de lace heb gebracht.
Die was kapot voordat ik hem op had. Geen garantie of schade vergoeding natuurlijk... door eigen schuld...
Daarna ben ik in Amsterdam bij Lacewigs.nl geweest, erg onprofessioneel alles gebeurt op de slaapkamer en van klanten vriendelijkheid hebben ze nog nooit van gehoord.
Lace mee naar huis genomen en met behulp van youtube film opgezet. Alles lijkt goed te gaan maar na de tweede dag heb ik hele veel haar uitvalt gekregen (lace uitvalt) klitten in de haar etc.
Ik wilde per se op vakantie met een lace wigs dus ik heb nog maar een nieuwe besteld bij Nemshairdesign.com, dat mevrouw was echt behulpzaam echt van a tot z. binnen 24uur had ik mijn lace in huis en kon eindelijk grkapt als Beyonce op vakantie. Ik ben voorzichtig mee geweest maar je kunt echt niet mee zwemen of behandelen zoals de leveranciers dat beweren. Het haar zit nog goed uit maar ik had zeker niet mee moeten zwemen... ik zal jullie op de hoogte houden van hoe het haar is geworden na een paar weken.
Nu weet ik dat een Lace wig is zo makkelijke als het lijkt…

Laatst gewijzigd door LaPerla; 7 augustus 2008 om 15:11
LaPerla is offline   Met citaat reageren