Discussie: Proscar aangeboden
Los bericht bekijken
Oud 29 september 2004, 21:40   #8
dieseltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 50
Re: Kijk uit!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk21
LET OP MET DEZE PERSOON!!!!!!

Broekie zegt dat hij nederlandse proscar verkoopt maar in werkelijkheid stuurt hij buitenlandse proscar tebletten in verschillende verpakkingen. Wat niet de afspraak was. Doordat ik zelf in bezit was van Nederlandse proscar die geleverd word door Merck England en waarop de Nederlandse dagen van de week stonden weet ik zeker dat ik geen proscar heb ontvangen uit een Ned. Apotheek.

Ook vind ik raar dat je een maand terug zei dat je maar 3 doosje had, en nu opeens veel meer.

Broekie,
ik verwacht een PM terug, ...
WOW! Dat vind ik duidelijk niet tof! Ik ben niet echt thuis in alle merken die Proscar aanbieden en heb uit vertrouwen mn pillies bij Broekie gekocht.

Hij heeft mij 30 tabs verzonden voor 45 EUR van het merk MSD. Ook de naam "Proscar" staat aangegeven op de verpakking. Ik ging er vanuit dat dit correct was?

Over de herkomst had ik een paar PM's verzonden, maar kreeg ik ook al geen duidelijk antwoord.

Met alle respect voor Broekie's handeltje wil ik wel dat de webmaster hier van op de hoogte is en dat we op deze manier niet belazerd worden.

Mijn vraag aan jullie bij deze: Zijn er ook andere omwegen om aan Proscar te komen voor een schappelijk prijsje en die niet via de dokter lopen?

>>> Ik heb webmaster inmiddels op de hoogte gesteld middels een PM

Laatst gewijzigd door dieseltje; 29 september 2004 om 21:53
dieseltje is offline