Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2019, 20:49   #129
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Hallo allemaal,

Vandaag was D Day, ik kon mijn haarwerk echt komen ophalen.
Daar waar ik de vorige keer nog dacht, 'dit gaat het niet worden', vanwege het feit dat de scheiding aan de andere kant zat, daar kwam ik vanmorgen de ruimte in en zag ik het haarwerk op de kop en dacht 'die is mooi!'.

Eerst werd ik op mijn gemak gesteld, even wat drinken, gezellig praten en toen was het tijd om het haarwerk op te zetten en te gaan knippen.
Zo eng vond ik dat, maar ze wist heel goed wat ze deed en nam echt de tijd.

Ik heb wel naar de scheiding gevraagd en deze is freestyle geknoopt, zodat ik er alle kanten mee op kan.
Nadat het geknipt was moest ik hem zelf afdoen en daarna weer op zetten.
... af lukte wel,maar weer op... , dat was nog niet zo makkelijk.
Dat gaat nog wel wat oefening vergen denk ik zomaar.

Eenmaal weer op ging ze nog wat bij knippen, vooral de achterkant was niet naar haar zin.

Uiteindelijk heb ik er twee uur gezeten en is er alle tijd genomen.
Volgende keer moet ik er naar toe en dan gaan ze uitleggen hoe het haarwerk gewassen en verzorgd moet worden.
Ik heb een kop mee gekregen en een verzorgend product.

Vooralsnog valt het enorm mee. Het enige waar ik aan moet wennen is dat ik nu ineens volume heb. Vooral bij de voorkant thv de scheiding valt het nog iets te bol vind ik.
Maar eerst even in dragen, het heeft even de tijd nodig om goed te voegen en het eigen te maken.

Ik wilde hem niet meer af, heb hem opgehouden, ben naar huis gegaan, waar het mijn dochter niet op viel (zij weet het ook niet), mijn man vond het prachtig.
De middag door gebracht onder de mensen, dus ik ben er meteen cold turkey in gegaan.

Nu begint één clipje wel te irriteren, dus ik ga zo mijn haar maar eens af zetten ;-)
mexicang is offline   Met citaat reageren