Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2019, 16:32   #132
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Helmiegirl, de afspraak was Europees haar.
Ik vind het persoonlijk wel stug, vooral bovenop, maar ik denk dat het echt te dik geknoopt is...
De scheiding zat een paar weken geleden aan de verkeerde kant, die zat nu goed, maar had nagevraagd hoe ze dat heeft gedaan. Met de föhn. Ze vertelde dat de scheiding freestyle is geknoopt zodat het alle kanten op kan met stulen. Maar dat heb ik heb geprobeerd en dat is onmogelijk.
Daarnaast zie je geen dun randje ‘huid’. Wel zonder te dragen, maar als ik het draag is het dus een heel massief gezicht.
Snap je het nog?

Ik heb in de gesprekken die ik heb gehad duidelijk aan gegeven dat ik een zichtbare scheiding wil en geen hele dichte structuur bovenop.

Heb overigens ook dat het valt zoals het valt, als ik mijn hand door mijn haar haal, blijft het haar zo staan. Er zit weinig beweging in.

Heb vandaag geprobeerd te bellen, maar ze zijn gesloten op maandag.
Morgen weer bellen.
Ik ga er wel bovenop zitten, ik weet, het is maatwerk en dat moet even de tijd hebben, maar dit moet echt wel beter kunnen lijkt mij.
Clipje vooraan zorgt ook voor bolling op mijn hoofd.

Een foto? Ik heb geen idee hoe ik deze moet plaatsen hier... zal het gaan proberen.

Fijn dat je reageerde! Het is zo’n nieuwe wereld voor mij.
Afgelopen twee dagen wel haarwerk op gehad, maar wilde het steeds plat drukken. Toch, met wat clipjes en haar even anders dan anders, zag ik er wel goed uit. Vandaag dus niet op, valt mijn dunne haar gelijk meer op...
mexicang is offline   Met citaat reageren