Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2019, 16:28   #45
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Jij hebt echt een verkeerd beeld van haartransplantaties. Iemand die volledig kaal is kan nooit het gehele gebied laten behandelen, laat staan een goede dekking krijgen. Jij staart je blind op met Toppik bestrooide hoofden (het Gerard Joling effect). Er zijn nu een aantal zaken benoemd die verklaren waarom jij niet tevreden bent;

1) stoppen met Finasteride na 15 jaar waardoor uitval en hergroei simultaan hebben gelopen.
2) Reeds gesplitste grafts verplaatst (fout van eerdere behandelingen)
3) Kruin is een moeilijk gebied, qua dekking. 1900 grafts is voor een kruin met dat oppervlakte weinig.

accepteer dat het verleden met Hasci, waarbij je aangeeft 2 behandelingen hebt gehad, jouw donor nu eenmaal geen goed heeft gedaan. Geen idee welke kliniek jou heeft behandeld, maar je kunt hen daar onmogelijk de schuld van geven. dat ligt toch echt bij Hasci.
Als je mijn vorige berichten had gelezen dan had je kunnen zien dat mijn haar situatie zeer stabiel is en dat na het stoppen met Finasteride geen invloed had op mijn haar en dit is ook bevestigd door de kliniek. En zo als ik wederom eerder had vermeld en duidelijk had beschreven was mijn kruin niet helemaal kaal maar een gedeelte. Het enige wat aan jou verhaal kan kloppen is misschien de beschadigde grafts door HASCI maar dan had de Chirurg dit ook kunnen zeggen en helemaal na dat het resultaat mislukt was. Kliniek heeft nog steeds geen mogelijke oorzaak kunnen aanwijzen.
Hairgroww is offline   Met citaat reageren