Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2008, 17:51   #1
rie
HaarWeb lid
 
rie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 66
verloop haaruitval bij jullie

Ik zou graag eens willen weten hoe het verloop van alopecia areata bij jullie is?

Ik heb al jaren wel een kaal plekje ergens op mijn hoofd,maar sinds zo'n 4 jaar zijn het diverse plekken constant.Die 1 voor 1 weer verdwijnen en op een andere plek ook weer terug komen.
+- Een half jaar terug verdwenen de wimpertjes aan de onderkant van mijn linkeroog,en sinds 1 maand ben ik mijn rechter wenkbrauw aan het verliezen,daar zijn nog twee kleine stukjes van over.
De haren in mijn nek ben ik al zeker 4 jaar kwijt nu, en daar komt echt helemaal niks meer terug in de afgelopen 4 jaar dan.
Er verdwijnen ook geen kale plekken meer op mijn hoofd, maar het word nu alleen nog maar kaler en het is nog nooit zo erg geweest.

Ik ben daarom erg benieuwd hoe het verloop van alopecia bij jullie is verlopen.
Of het bij meer mensen eerst zo rustig is ontstaan, en dan ineens van kwaad tot erger en daarna misschien helemaal uit is gevallen en weg gebleven is?
Ik was er altijd heel gerust onder, op de plekken kwamen vanzelf wel weer haren terug, maar nu begin ik dus op meerdere plaatsen in mijn gezicht drastisch haren te verliezen en ben bang dat het alleen nog maar verder gaat zo.
Ik hoop dat jullie mij jullie verloop willen vertellen.

Ik weet dat het bij iedereen anders is en alopecia areata niet te voorspellen is, maar ben toch benieuwd of mensen mijn "ziektebeeld" herkennen.
rie is offline   Met citaat reageren