Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2020, 19:00   #1
Martijn 81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2020
Berichten: 26
Geslacht:
gevoelloos ontvangstgebied - haarstructuur

Goedenavond allemaal,

Mijn naam is Martijn. Ik heb vorige week vrijdag een HT gehad bij Beauclinic. 2,500 grafts. Ik vond dit forum bij mijn zoektocht op internet naar antwoorden op mijn vragen. Wat fijn dat dit forum er is en ervaringen te lezen/delen!

Het herstel valt me eerlijk gezegd wat tegen. Donorgebied is flink pijnlijk met fikse pijnscheuten (nog steeds).
Wat me wat zorgen baart is dat het donorgebied grotendeels nog gevoelloos is. Ik heb Beauclinic gebeld en die kwamen niet verder dan "komt allemaal wel goed". Is dat ook zo? Heeft iemand hier ervaring mee? Is deze gevoelloosheid van invloed op het resultaat?

Naast de gevoelloosheid lijkt het of de getransplanteerde haren harder zijn (soort stekelige hard haartjes) dan mijn niet getransplanteerde haar. Herkent iemand dit? Het voelt echt anders (oké alleen via mijn handen want via mn hoofdhuid komt geen gevoel door...). Bij Beauclinic kwam de wat merkwaardige verklaring dat het dode haartjes zijn en dat die hard zijn. Lijkt me niet eerlijk gezegd. Haren die normaal uit je hoofd vallen zijn ook niet hard en een lijk heeft evenmin een bos keihard haar.

Ik ben benieuwd of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.

Dank alvast voor de terugkoppeling!

Ik zal trouwens proberen wat foto's van mezelf in mijn profiel te plaatsen, zodat zichtbaar is waar ik het over heb.

Groet,
Martijn
Martijn 81 is offline   Met citaat reageren