Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2005, 22:33   #3
lunaguyt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2005
Berichten: 3
Hallo Marly, ik weet niet precies wanneer het bij mijn dochter is begonnen maar ik denk zo na haar 2e verjaardag, in die tijd werd mijn moeder erg ziek en is later overleden, misschien heeft het daar iets mee te maken. Ik merkte het omdat haar haar waar eerst 2 staartjes in konden steeds korter en minder werd.
Nu heeft ze het de ene keer minder dan de andere keer en op dit moment is het weer erg. Ze doet het ook in haar slaap. Ook is ze best wel heel druk, weet jij over er soms een verband bestaat met ADHD?
Ik wil je in ieder geval bedanken voor je reactie.
Groetjes, Lunaguyt


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marly
Hallo lunaguyt,welkom op het TTM-forum. Fijn dat je ons gevonden hebt. Even voorstellen:ik ben Marly,36 jaar en heb TTM sinds mijn 2de jaar. Bij de meeste TTM'ers onstaat het rond de pubertijd,maar daar zijn dus uitzonderingen op. Ik heb mijn haar,voor zover ik me kan herinneren,nooit opgegeten. Wel speel ik ermee,stop het ook vaak in mijn mond maar heb niet de neiging om het door te slikken. Dat heet trouwens trichafie,het inslikken van de haren.
Heb je enig idee welke oorzaak het bij je dochter heeft? Is er iets schokkends aan vooraf gegaan? Of een grote verandering in haar dagritme?
Bij mij is het begonnen,toen ik in het ziekenhuis lag. Er hoeft trouwens niet altijd een aanwijsbare oorzaak te zijn hoor,ik weet ook niet of het ziekenhuis de oorzaak is voor mij.
Ik hoop je snel te lezen,al je vragen en ideeen enz zijn welkom! Het is prettig als we elkaar kunnen helpen en steunen.

Liefs,Marly
lunaguyt is offline   Met citaat reageren