Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2017, 16:52   #36
Michele
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Wonderolie op wimpers

Hallo allemaal,

Ik ben Michele, 32 jaar en trek al sinds mijn zes jaar mijn wimpers uit.
Dit is dus ondertussen 26 jaar...
Ik heb sinds januari echt wel besloten om er werk van te maken en er echt voor te gaan!
Ik heb sinds mijn 6 jaar nooit geen wimpers meer gehad en heb mij dan ook altijd "anders" gevoeld en helemaal niet goed in mijn vel.
Ik heb er wel altijd voor gekozen om openlijk uit te komen voor mijn probleem.
Ik heb het altijd vrij snel verteld tegen liefjes , ouders, familie en vrienden...
Ik ben gelukkig altijd goed opgevangen geweest en kreeg meestal steun van iedereen die ik het vertelde. De meeste mensen reageren positief omdat je de moed hebt om dit te vertellen.
Nu heb ik sinds januari mijzelf voorgenomen om er mee te stoppen(gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, na 26 jaar)
Ik wil eens zonder make up de straat op komen, of gaan zwemmen of naar de sauna of of of ...
Tot hiertoe lukt het me, misschien in totaal een wimpertje of 3 uit getrokken in bijna 2 maanden, en hier kan ik wel mee leven!
Ik geef jullie graag enkele tips waardoor het voor mij echt lukt!
*zoek iemand waar je je probleem aan toe vertrouwt en vertel hoe hard je wil veranderen en vraag die persoon je te steunen en te luisteren.
Bij mij is dit mijn partner.als ik het moeilijk heb vertel ik het hem en brengt hij me op andere gedachten. Hij geeft complimenten als hij ziet dat het de goeie richting uitgaat, hij vraagt of het lukt...
Alleen al het idee dat je er niet alleen voorstaat helpt mij enorm!
*de welbefaamde wonderolie! Ik doe dit elke avond voor het slapen gaan aan mijn wimpers. Ik kan je vertellen dat het voor mij echt werkt.
Mijn wimpers groeien naar mijn gevoel vrij snel aan en ze worden dikker en sterker. Ik had dit nooit durven dromen, want na 26 jaar trekken wist ik zelfs niet of ze überhaupt nog wel gingen terugkomen...
Zeeeker het proberen waard.
Helpt ook om niet aan je wimpers te komen s'avonds want je wil niet dat de olie eraf gaat...
*aanpassen van voeding.
Ik eet veel noten, ijzerhoudende groentes en advocado.
Dit zijn dingen die de haargroei bevorderen...
*ik praat mezelf constant moed in en maak mezelf wijs dat het NU of NOOIT is!
Als het nu niet lukt, lukt het me waarschijnlijk nooit meer.
*ik geef mezelf veel complimenten...goed voor de moraal te behouden...

Ik hoop dat deze tips jullie helpen om er door te komen.
Zelf kan ik vertellen dat ik nu 7 weken bezig ben(wat voor mij heel lang is)
En dat ik nog nooit zoveel wimpers heb gehad!
Het gaat dus blijkbaar toch vrij snel!
Er is nog een lange weg te gaan, maar ik denk wel dat binnen een maand of zo al mijn wimpers er terug zullen staan(Lets hope) mijn doel is om deze zomer zo goed als "normale " ogen te hebben.
Mijn droom: zwemmen zonder make up.
Waarschijnlijk best wel rare droom voor veel mensen...
Hopelijk lukt het!

Ik hou jullie op de hoogte en hoop jullie wat steun te kunnen geven!
Xxx Michele
Michele is offline   Met citaat reageren