Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2019, 20:28   #1
YvesVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 30
ProhairClinic 1 & 2 oktober 2019 - FUE 2.817 Grafts (2e HT na Esteworld 05/2015)

Dag Iedereen,

Eerste keer ben ik in mei 2015 naar Esteworld gegaan voor een haartransplantatie op mijn 25e. Erg tevreden geweest al vond ik de verdoving toch een beetje pijnlijk. Nu achteraf bekeken ook destijds geen Nederlandstalige begeleiding en een het gebrek aan detail van het aantal getransplanteerde grafts stoorde me een beetje, voor de rest vond ik dat ze het goed gedaan hadden.

In detail hier op haarweb gekomen onder de naam fue(w)hair, Marja kan me er niet meer op inloggen....

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...fue%28w%29hair

Ik heb rechtstreeks aan haarweb een tijd geleden ook totaal zonder reactie gevraagd beide accounts die aan hetzelfde mailadres gelinkt zijn (naamswijziging destijds gevraagd, nooit 100% gelukt zo te zien) willen laten schrappen, misschien dat ik daardoor dit niet meer kan vinden.... ik hoopte dan een nieuwe account aan te kunnen maken onder een andere naam met mijn vertrouwde mailadres. Helaas dus ...

Maar nu even verder on topic....

Nu 4,5 jaar later had ik graag verdichting en ben ik toch op zoek gegaan naar een kliniek dichterbij omdat dit iets meer detailwerk is. Ik ben daarom in April op gesprek gegaan bij Prohair. Erg aangenaam gesprek. ik was direct overtuigd. Ik ben trouwens grote tegenstander van de pilvorm geweest van Finasteride omwille van mogelijke bijwerkingen en mogelijke langetermijneffecten. toen te horen gekregen wat Topische finasteride kon doen. besteld bij Minoxidilmax en tevreden ervan trouwens. Foto van april en eind september om verschil te laten zien.

Paar dagen later knoop doorgehakt en besteld voor 1 en 2 oktober. 2800 grafts, het zijn er uiteindelijk 2.817 geworden.

Ik had dagen van tevoren toch wat stress voor de verdoving, bleek helemaal niet nodig te zijn, ik heb enkel op dag 2 twee prikjes vooraan een beetje gevoel. ze namen echt enorm lang hun tijd voor de verdoving.

We (vriendin en ik) hadden ook beslist om in Heist Op Den Berg te blijven slapen om niet telkens de verplaatsing van 1uur te moeten maken. Hotel villa monte via booking was niet top.... beetje te vuil helaas, maarja bed was wel zeker ok.

In eerste bericht kunnen jullie enkel foto's vooraf zien en het aftekenen en bepalen van de haarlijn. Erna plaats in de huidige foto's na 10 dagen.

Ben erg tevreden over het resultaat, ziet er enorm goed uit tot nu toe, maar nu begint het wachten weer..... dat is beduidend minder leuk .

Ik ben een van de weinigen die kan vergelijken denk ik tussen "West-Europa" bij Prohair en Turkije (Esteworld)en ik ben van beide tevreden maar als ik alles opnieuw zou kunnen doen... dan had ik de eerste keer ook iets meer geld uitgegeven. Dat is mijn huidige conclusie op basis van de aanpak in België en in Turkije. Ik voelde me hier veel meer een patiënt en veel minder een nummer. bij het bepalen van de haarlijn werd er veel minder snel overgegaan dan de eerste keer. Helaas geen foto's van maar toen ze me kaalschoren was het enorm duidelijk te zien dat ze iets te random de eerste keer mijn donorgebied behandeld hadden. Er waren sommige plaatsen echt te kort bij elkaar weggenomen grafts en de boord waar weggenomen was was erg omlijnd nog te zien vreemd genoeg, geen fading out of hoe noem je zoiets.

Op naar de hergroei !!


Ik ga ongeveer maandelijks proberen foto's te posten om dit verder met jullie op te kunnen volgen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg img_2659.jpg‎ (137,0 KB, 382x gelezen)
Bestandstype: jpg img_2725.jpg‎ (86,7 KB, 359x gelezen)
Bestandstype: jpg img_2713.jpg‎ (138,8 KB, 292x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2238.jpg‎ (143,9 KB, 278x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0552.jpg‎ (143,6 KB, 286x gelezen)

Laatst gewijzigd door YvesVG; 17 oktober 2019 om 11:57
YvesVG is offline   Met citaat reageren