Discussie: Ff voorstellen
Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2005, 23:25   #36
Ongeruste mam
Beetje wanhopig zoekend
 
Ongeruste mam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 29
Mijn vertrouwen in de medische wereld en z'n zalfjes en lotions is ook helemaal nul komma niks meer, Manuela.
Maar wat fijn dat Jessica uit zichzelf vroeg wanneer jullie weer naar die "dokter" gaan ! ! ! ! !
Heb je al 'n afspraak kunnen maken of zijn jullie al geweest?

Mijn zoontje heeft met zichzelf overlegd en mijn plan om z'n haar er allemaal af te halen (en dan 'n oorbel te nemen ) aangenomen.
Als alles doorgaat gaat dat volgende week gebeuren.
Dat wil ik eigenlijk 't liefst zelf doen maar weet eigenlijk niet goed hoe. Gewoon de lange haren afknippen en de rest eerst met 'n tondeuze en dan maar met 'n scheermesje, denk ik.
'k Zou 't niet over m'n hart kunnen verkrijgen om zoiets ingrijpends bij 'n kapper te laten doen.
'k Ben erg bang dat ik 't er zelf erg moeilijk mee zal hebben maar dat mag ik natuurlijk niet teveel aan 'm laten merken.
Als hij zich er maar goed bij voelt, dan zal ik 't moeten accepteren (čn respecteren).
Aan de voorkant heeft 'ie nu alleen nog maar wat lange, dunne slierten die met de warmte van de afgelopen dagen plakkerig op z'n hoofd hangen en als we gaan zwemmen gebeurt dat natuurlijk ook. Ook de grote kale plek op z'n achterhoofd is dan duidelijk zichtbaar. Verder heeft 'ie achter z'n oren ook maar weinig haar meer terwijl als 'n soort krans 't boven z'n oren naar achteren en in z'n nek nog wel groeit.
Ook moeten we nu natuurlijk uitkijken dat z'n hoofdhuid niet verbrand, maar insmeren met die dunne haren op z'n hoofd valt ook niet mee.

Aan medicatie doen we niet meer.
Misschien wil 'ie dat over 'n tijdje wel weer, maar hij is er nu rustig onder en dat wil ik graag zo houden. Als 'ie wel weer zou willen, is 'n osteopaat o.i.d. misschien wel iets, want in die richting wil ik 't dan wel gaan zoeken omdat ik er ook van overtuigd ben dat 't iets 'inwendigs' is dat uit balans is.

Lieve groetjes,

Ongeruste mam
__________________
Life is'nt always fair to everyone....

Laatst gewijzigd door Ongeruste mam; 30 juni 2005 om 16:20
Ongeruste mam is offline   Met citaat reageren