Discussie: Ff voorstellen
Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2005, 22:35   #41
Ongeruste mam
Beetje wanhopig zoekend
 
Ongeruste mam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 29
Hoi Manuela,

Wat fijn dat Jessica er ook zo makkelijk mee om gaat! Ik merk aan mezelf ook dat ik 't misschien zelf erger vind dan m'n zoontje. Maar dat komt waarschijnlijk ook doordat 'ie 't zelf niet zo vaak ziet, natuurlijk. Hij staat tenslotte niet elke dag voor de spiegel....
Regelmatig heb ik 't idee dat hij er helemaal niet aan denkt dat anderen 'HET' zien. Daaruit blijkt volgens mij duidelijk dat 'ie weet hoe 'ie ermee om moet gaan. Toch vergeet 'ie nooit om z'n pet op te zetten als we ergens naartoe gaan en als 'ie 't tòch vergeet, bedenkt 'ie 't zich voordat 'ie onderweg is en zet 'm dan alsnog op.

Ik vind 't niet 'griezelig' dat die plekken te zien zijn; 'k vind 't meer vervelend voor hem omdat anderen 't dan zien en 'm misschien wel zielig zullen vinden. Maar tot nu toe heeft geen enkele 'voorbijgaande' buitenstaander hem ernaar gevraagd of op aangesproken.
Deze week waren we bij familie die nog niet gezien had dat 'ie z'n haar verliest maar hij voelde zich daar waarschijnlijk zo veilig, dat z'n pet af bleef
Vandaag zijn we bij 'n juwelier gaan kijken voor 'n oorbel. We wachten daar om praktische redenen toch nog maar 'n aantal weken mee, net als met z'n haar afscheren.
__________________
Life is'nt always fair to everyone....
Ongeruste mam is offline   Met citaat reageren