Los bericht bekijken
Oud 11 november 2005, 15:55   #12
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Maar Cloud: jij hebt het dus inderdaad een jaar lang 2x/dag gebruikt, en bent daarna pas naar 1x gegaan. Zo raadde mijn dermatoloog het ook aan. Maar wel het eerste jaar echt 2x maal.
Heb je nu overigens de hergroei bereikt die je wilde?
Nee, nog niet, mijn zijkanten en een stuk van de kruin zijn nog erg dun. Maar ik heb de indruk dat mijn haar nog steeds aan het verbeteren is.
Ben ook al zéér blij met wat ik heb bereikt hoor. Ik kom van een situatie waarin iemand me eens vroeg of ik kanker heb, en nu zal het op het eerste zicht de mensen niet meer opvallen dat ik een haarprobleem heb.
Op mijn werk is bv een (irritante en onuitstaanbare) man die vaak over mijn haar zeurt. Mijn haar is erg kort, en hij zit me dan aan te staren en zegt: "jij zou lang haar moeten hebben!" Het is al een paar keer gebeurd dat hij daarover begint. Dan zit hij nadrukkelijk naar mijn haar te staren en zegt hij: "ik ben aan het kijken wat voor kapsel je goed zou staan".
Ik voel me daar heel ongemakkelijk bij, maar het zal toch ook aangeven dat hij niet meteen doorheeft dat ik een haarprobleem heb en het voor mij onmogelijk is om het lang te laten groeien.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren