Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2021, 10:47   #22
jvdhaa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2021
Berichten: 5
Geslacht:
Aan het einde van 2020 heb ik ook een fue HT ondergaan bij FueGenix.


Over de behandeling ben ik tot op heden zeer te spreken! Het lijkt een beetje provisorisch qua kliniek (erg klein). Maar de begeleiding is zeer goed. De behandelend arts is zeer betrokken en doet alles zelf.



Dus tot zo ver: dikke acht qua behandeling voor de kliniek!


M.b.t. behandeling:

In het verleden heb ik ook een FUT-behandeling gehad. Dit is echt totaal iets anders. Na een week had ik het gevoel op mijn hoofd weer terug. Vervelende aspecten: slapen op je rug met zo'n neksteun is niet te doen (maar voor 4 nachten nog wel te overzien) en dat constante afwachten en in de spiegel kijken.



Inmiddels beginnen de korstjes los te komen (na iets minder dan twee weken). Wat later dan ik hoopte. En af en toe zie ik een haartje met het korstje meegaan. Maar de wortel zal waarschijnlijk wel blijven zitten?? Alhoewel dat korstje ook een beetje op een haarwortel lijkt. Daarom mijn verwarring.



Nu wachten, wachten, wachten... Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. Ik heb mijns inziens realistische verwachtingen. Maar hoop dat ik mijn haar gewoon een beetje kort kan dragen. Ook de komende maanden. Want dat litteken helpt niet mee.

Laatst gewijzigd door jvdhaa; 10 januari 2021 om 10:49
jvdhaa is offline   Met citaat reageren