Los bericht bekijken
Oud 25 april 2006, 16:42   #18
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Muriel

dde haarshampoo van guhl heb ik gevonden bij kruidvat. de rest niet. mijn man gaat morgen speciaal naar nederland voor een etos waar die rooscure dan te krijgen is.e haarshampoo van guhl heb ik gevonden bij kruidvat. de rest niet. mijn man gaat morgen speciaal naar nederland voor een etos waar die rooscure dan te krijgen is.

Ik wil allesbehalve betuttelend overkomen maar als ik jou was zou ik, gezien de hoofdhuid problemen die je nu hebt, toch niet aan de rooscure (1%)ketoconazole beginnen als je niet zeker weet of het om een seb. eczeem gaat. Naar mijn mening ff eerst een diagnose dus. Ik weet dat velen hier op het forum het ook gebruiken tegen aga maar het is primair een anti-roosmiddel dat bedoeld is om de explosieve groei van gisten/schimmels aan te pakken. Het is dus best een agressief goedje. Ikzelf heb nl. met 'experimenteren.. en het voorgeschreven krijgen van div. middelen erg veel extra jeuk gehad en dat is het laatste waar je op zich te wachten nietwaar?? Ik kreeg zelf overigens van rooscure erg veel meer jeuk. Van ketoconazole 2% helemaal niet, integendeel dat hielp. Ondanks dat er in beide producten dezelfde werkzame stof zit, kan ik dus niet tegen rooscure..daar zitten kennelijk ook nog andere stoffen in die irriterend werken op mijn huid.
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren