Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2018, 07:48   #22
redbul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2012
Berichten: 117
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jhan-air Bekijk bericht
Ik heb jou zelfs een berichtje gestuurd, maar inbox zat vol. Ik heb naar je mail adres gemaild en daar ook nooit een reactie op gehad. Ik heb het nog al druk, dus ik ga niet elke dag er achter aan. Ik kan als je me niet geloofd, mijn bankmutaties bekijken en een terugkoppeling doen? Je weet het zelf niet eens?

Ik had jou 15-12-2016 het bedrag overgemaakt. Ik had jou een berichtje gestuurd en jij reageerde terug voor mijn gegevens. Toen ik terug wilde reageren, zat jouw inbox vol. Weet je wat niet betrouwbaar is? Iemand die geld ontvangt of zaken doet en er niet voor zorgt dat diegene bereikbaar is. Je kan jezelf eronderuit praten of je kan het nu goed maken door het toch te regelen? Dat zou ik tenminste hebben gedaan. Dat lijkt ook zo eerlijk en netjes.

Als je mijn bericht goed leest zeg ik ook niet dat ik je geld niet ontvangen hebt. Ik heb het ontvangen en ik heb na ontvangst het pakje verstuurd. En dit is niet de eerste keer dat je bij mij besteld. Zijn daar problemen over geweest nee. Dus als je pakje niet komt terwijl die verstuurd is moet je niet gelijk mij als oplichter benoemen terwijl dit niet de eerste keer is dat je bij mij besteld. Jij bent niet de enige persoon die druk heeft dus als mijn postvakje vol is dan betekend dat ik afwezig ben geweest en niet alle berichtjes gelezen en gewist hebt.
redbul is offline   Met citaat reageren