Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2007, 15:02   #5
Sonya
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2007
Berichten: 1
Angry Zéér slechte ervaring bij de Huid- en laserkliniek Lievensberg te Bergen op Zoom!!!

Hierbij mijn reactie op uitlatingen van dr. H.J.L. van Gerwen over zijn collega’s van Korpos (zie bericht Sjacco, 17-02-2007). Evenals rikdh (zie bericht van 08-03-2007) vind ik de reactie van Van Gerwen niet professioneel en laag bij de grond. Deze onbeschoftheid van Van Gerwen heb ik zelf ondervonden toen ik na een behandeling in de Huid- en laserkliniek Lievensberg, mijn beklag deed over de gevolgen van de behandeling.

Mijn probleem hoort misschien niet op HaarWeb, maar het lijkt mij toch zinvol te reageren:
Vier jaar geleden heb ik een EOS-behandeling gehad bij de Huid- en laserkliniek Lievensberg. Volgens de site van deze kliniek zou de laserbehandeling volledig veilig zijn: Er is geen down time, dat wil zeggen u bent niet weken tot maanden uit de roulatie. U kunt de volgende dag gewoon naar uw werk. De huid blijft bij de behandeling intakt en daardoor zijn de risicos op bijwerkingen of complicaties (infecties) nihil. Doordat er bij de behandeling geen wonden ontstaan is er geen intensieve nazorg nodig en blijven de kosten beperkt” (einde citaat).

Zonder mij daarover in kennis te stellen, had de kliniek de laser hoger ingesteld. Na de behandeling was mijn gezicht bedekt met brandwonden. Het heeft circa 3 weken geduurd voordat de wonden “genezen” waren. Nadat de korsten weg waren, was het resultaat van de behandeling zichtbaar: een verminkt gezicht vol littekens. Van Gerwen en dr. R.L. van Leeuwen, zijn collega van de Huid- en laserkliniek Lievensberg, ontkenden met stelligheid dat de brandwonden en de littekens een gevolg konden zijn van hun behandeling. Van nazorg was dus absoluut geen sprake. De heren hadden mijn geld geďnd, en dat was het enige wat belangrijk voor hen was. Ik heb duizenden Euro’s uitgegeven aan herstelbehandelingen bij andere klinieken, en ben nu weer enigszins toonbaar. Ik heb echter nog steeds problemen om mezelf in het openbaar te vertonen. In ben ook nog steeds in behandeling in verband met de psychische klachten die ik t.g.v. de behandeling van de kliniek Lievensberg heb opgelopen.

De heren Van Gerwen en Van Leeuwen pochen dat ze dermatoloog zijn, en beweren dat hun hogere prijzen voor behandelingen daarom gerechtvaardigd zijn. Ik wil iedereen waarschuwen: Verwacht geen professionaliteit van deze lui! En verwacht zeker geen klantvriendelijke benadering of nazorg. In mijn ogen zijn het kwakzalvers die een gevaar vormen voor de volksgezondheid!
Sonya is offline   Met citaat reageren