Los bericht bekijken
Oud 30 november 2019, 17:47   #2
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Veertien dagen binnen blijven,ik denk dat dit voor elke persoon anders is na een HT,wat betreft mezelf (3300 grafts) ben ik na de 2de dag van behandeling reeds naar buiten gegaan zonder problemen.Als je praat over de kostprijs in Turkije ligt de prijs daar toch nog serieus een pak lager dan in NL of Belgie, en wat de resultaten daar betreft zijn die daar van wat ik hier op het forum lees en zie ook niet slecht t.o.v.hier.Enkel is het natuurlijk praktischer dat je bij problemen direkt naar de kliniek kan gaan t.o.v. in Turkije.In mijn geval heb ik ook een HT laten uitvoeren in NL maar ikzelf woon in Spanje dus in mijn geval heb ik daar ook niets aan.Wat ik wel spijtig vond aan mijn HT is dat ik een 1000 grafts te weinig heb kunnen krijgen ( voor mijn kruin)aangezien zij normaal maar max 3200 grafts per behandeling doen zodoende zal ik nog een keertje terug moeten en dat had ik misschien met een trip naar Turkije kunnen vermijden.Ik moet nu 12 maanden wachten op het resultaat en dan overwegen om een laatste HT te ondergaan wat nogmaals ( zeker in NL of B ) met een serieus kostenplaatje gepaard zal gaan.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren