Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2019, 09:30   #14
FVL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2019
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Thanks voor de verduidelijking!
Is die lotion specifiek van Prohair Clinic of kan ik die ook ergens bestellen? En moet je deze 1 of 2 keer per dag gebruiken? 's Ochtends lijkt het me namelijk wel irritant als je snel je haar moet stylen voor werk.
Ben benieuwd of het risico op bijwerkingen (je bent er vast wel mee bekend) lager is met zo'n lotion dan met normale, orale finasteride.

30 is een mooie leeftijd inderdaad, denk dat de haaruitval dan ook niet zo rap zal zijn. Ben zelf nog 22 dus hoop het zo lang mogelijk uit te stellen. Aan de andere kant, hoe jonger ik ben hoe belangrijker ik een goede coupe vind (logischerwijs).
De lotion is wel specifiek door Prohair ontwikkeld en geproduceerd in Italië.
Ik denk wel dat je hem bij hen kan bestellen. Gewoon even bellen en vragen!
Anders is de minoxidilmax essengen 6plus. Volgens mij een goed alternatief met ook 5% minoxidil en 0,5% finesteride.

Ik hoef de lotion alleen savonds te gebruiken. In de ochtend is inderdaad niet echt handig voor je coupe! Over de bijwerkingen kan ik nog niet zoveel zeggen aangezien ik pas op dag 3 zit en pas vanaf dag 14 mag gaan aanbrengen. Wel lees ik veel verhalen over het feit dat er nauwelijks bijwerkingen zijn. Het blijft natuurlijk wel finesteride, dus ik hou het goed in de gaten!
Ik ben zelf angstig voor het gebruik van finesteride en de bijwerkingen van de orale variant, dus zal alles goed in de gaten houden en mijn ervaring met de tropische variant delen!
Succes en ik hoop ook voor jou dat je het zo lang mogelijk kan uitstellen!
FVL is offline   Met citaat reageren