Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2020, 11:08   #21
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Omdat multigrafts een onnatuurlijke haarlijn zouden geven.
Google maar eens: multigrafts hairline.

Een haarlijn is van nature niet met multigrafts in de upper frontzone.
Ik heb dit 2 jaren geleden bij medikliniek laten doen ze hebben veel multi grafts eruit gehaald en had alleen maar haren. De arts voert zelf de oepratie niet uit en doe dit wel bij de filmsterren en soapsterren. Dat was zo slecht gedaan nadat ik buik pijn kreeg werd ik door seever geroepen om bij zijn kliniek te komen in switzerland. Die turkse arts wilde mij aansmeren met een ander haartransplanties dat hij vond dat ik 2950 grafts had en dat voorlijn te weinig was. Maar dit blijkt niet te kloppen ze hebben een grote langere lijn buiten de grens getekend en toen veel grafts geplaats op plekken waar ik nooit hebt gehad, ze hebben de voorlijn genegeerd en de linker en rechterzijde. Pas op met turkse klinieken of nl klinieken.

Seever hebben de extracties aan de voorkant hebben ze in delen moeten verwijderen en weer terug geplaats naar het donor gebied. Hebben ze single grafts alleen maar gepakt. en dit werk veel beter. Ze hebben mij zelf gezegd wat is de kliniek zo slecht bezig ze kunnen beter stoppen met mensen opereren en gaat niet goed daar.
roel2000 is offline   Met citaat reageren