Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2020, 03:17   #24
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Is deels ook wel waar natuurlijk. Ik denk eigenlijk dat een arts als Eberson het wel moeten kunnen.

Als je een zo natuurlijk mogelijk haarlijn bij je gezicht wilt, dan moet de frontotemporale punt in lijn liggen met de laterale canthus lijn.

Eigenlijk moet je dan als je haarlijn corrigeert en verlaagt, ook dus de temple point bijmaken. Dit is ook de reden waarom er vaak wordt gesproken over een "turkse" haarlijn. Dit wordt niet toegepast en dus oogt het niet natuurlijk. Maar goed, liever een turkse haarlijn dan een arts die aan je temples sleuteld terwijl die het niet kan.
Precies. vind het jammer dat op dit forum weinig over temple points gesproken wordt. op engelse fora heb ik geleerd : 'show me someone with recessed temple points and i show you someone with a hairtransplant or wig'.

Voor degene die minder goed engels kunnen : iemand met teruggetrokken temples en een goede haarlijn heeft 9 van de 10 x een ht gehad of pruik op. dit is ook echt waar en ik vind het daarom bij veel mensen zonde om er niet even 5-600 grafts bij te doen

Laatst gewijzigd door FKCZ; 27 juni 2020 om 03:19
FKCZ is offline   Met citaat reageren