Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2013, 18:15   #166
Skapo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2013
Berichten: 3
Beste Laser Company,

Gezien jullie bericht, voel ik mij genoodzaakt om toch te reageren. In mijn bericht geef ik aan te hebben betaald voor de "reguliere/normale behandeling", dus uw constatering dat de dichtheid niet optimaal is doordat ik de kleinste operatie heb laten uitvoeren is onjuist. Deze operatie kost normaliter 4000 E, en dus vergelijkbaar met de grote operaties bij andere klinieken. Dus absoluut geen "kleine behandeling"!

Deze onjuistheid valt me van jullie tegen aangezien het lijkt of jullie mijn bericht verdraaien en mij de schuld geven van het tegenvallende resultaat. 1) door de grote van de operatie, en 2) doordat ik fout heb gehandeld tijdens het herstel. Of jullie mijn bericht niet hebben gelezen of dat het opzettelijk is gebeurd, duiden beiden op onprofessioneel gedrag, wat je niet verwacht van een dure kliniek.

Wat betreft de pleisters ben ik wellicht niet helemaal duidelijk geweest, dus dat is vergeven. Maar ter correctie: pas na een maand ben ik de pleister gaan gebruiken (paar uur per dag), omdat ik daarvoor voornamelijk binnen zat en geen verplichting had. Het dragen van een pleister een paar uur per dag, pas na 1 maand kan het herstelprocess niet of heel minimaal beinvloeden. Daarvoor alle instructies heel spartaans opgevolgd.

Nogmaals, wel ben ik tevreden over het "natuurlijke resultaat" en dat het donor gebied minder aangetast is dan bij reguliere FUE behandlingen (wat ruimte geeft voor meer operaties, tenminste dat is mij verteld).

Maar goed, ik las dat de moderator (AnthonieH) een kijkje gaat nemen achter de schermen, wat heel nuttig is om zo de mening van een expert te krijgen.

Maar goed, door het trage herstelprocess, de tegenvallende dichtheid, de prijs en de onprofessionele reactie overweeg ik niet meer om een tweede operatie te laten uitvoeren bij LaserCompany.
Skapo is offline   Met citaat reageren