Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2020, 17:49   #93
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Ik heb de afgelopen tijd twee afspraken gemaakt voor een controlegesprek en die zijn allebei door de kliniek op het laatste moment afgezegd. Nu kan het blijkbaar niet via videobellen gedaan worden en ook niet via foto's. Dit terwijl ik het zelf ook druk heb en het een lange reis voor me is om daar heen te gaan (2 uur heen en 2 uur terug).


Dit moet ik ook nog met een kennis doen omdat de vorige keer bij het laatste controlegesprek 14 maanden na de eerste behandeling, een van hun medewerkers, ik denk Marloes van Stratum, een huilbuil kreeg tijdens het controlegesprek en weigerde om mijn haardichtheid te controleren. Waarschijnlijk in een poging om mij op te lichten.



Nog vreemder is dat ze terugbellen omdat ze niet van hun eigen team doorgekregen hebben dat ze de afspraak hebben afgezegd. Bij de eerste keer was het via email afgezegd en de dag ervoor hebben ze geemaild dat het wel door zou kunnen gaan als dat voor mij zou kunnen maar ik heb die email niet gezien en er niet op gereageerd.



De dichtheid van de eerste behandeling ligt nu op 30-45 transplantaten per cm2. Na twee behandelingen dus voor 55 cm^2. De dichtheid van de tweede ligt op 20-25 transplantaten per cm2.


De haarlijn zelf is vrijwel in een compleet rechte lijn geplaatst, er zit geen mini-irregulariteit in (dus kleine driehoekjes en golfjes).



Er is niet gereageerd op de foto's die gestuurd zijn 3 maanden geleden waarop het duidelijk is dat de haarlijn belachelijk scheef is. Ik zal over een paar weken wat foto's maken en uploaden.
inham123 is offline