Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2002, 20:47   #9
Jeroen2
HaarWeb lid
 
Jeroen2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2002
Berichten: 29
Hoi Snorkel,

Tijdens mijn kaal worden nu zo,n 2 jaar geleden
had ik ook veel last van jeuk en pijn op mijn hoofd.Daarbij had ik ook een rode hoofdhuid en er zaten zo nu en dan rode pitjes op(huiduitslag).Ik weet wat je door moet maken.Werd er GEK van.
Ongemerkt loop je wel even te krabben wat de jeuk natuurlijk erger maakt.Alles geprobeert om de jeuk te onderdrukken.Maar na het slikken van Finasteride merkte ik op dat de jeuk en pijn minder werden.En slik deze inmiddels al 1 jaar.

Ook stuitte ik bij toeval op een shampoo waarbij ik veel baat bij heb.Deze shampoo is vervaardigt uit dode zee mineralen en van het merk ZARQA.Speciaal ontwikkeld om jeuk,roos en haaruitval tegen te gaan.Er zit namelijk een hoog gehalte aan broom,magnesium en sulfur in.Deze bestanddelen zijn effectief tegen jeuk ,nervositeits roos en haaruitval .Misschien ook een optie om deze shampoo te gaan proberen.Vraag ernaar bij je drogist of apotheek met de naam ZARAQ Shampoo DANDRUFF.
Meer info op

de ZARQA site

Na het lezen van Rocco's bevindingen ga ik misschien wel Folligen erbij gebruiken.Dat ziet er ook niet slecht uit
Anyway.... ik wens je veel succes en nu maar hopen dat die producten voor je werken.

Groetz,
Jeroen.
Jeroen2 is offline   Met citaat reageren