Discussie: FUT vs FUE
Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2008, 22:01   #406
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik wil niet zeuren hoor, maar het is toch echt bagataliseren. Volgens mij ben ik de enige die het consequent juist spelt
Nee. Je hebt een fantastische schrijfstijl, maar hier zit je echt goed fout.

Citaat:
Overigens moet je de reactie van Transplantaatje niet zien als bevestiging van je gelijk in je discussie met Lucky, Spiderman.

Transplantaatje wijst expliciet op de misstanden bij andere klinieken die er toe hebben geleid dat Aesthetic Clinics is opgericht: verzwijgen, verdoezelen en bagataliseren.

In zijn kliniek is verzwijgen geen noodzaak. Beide technieken worden met evenveel vertrouwen aangeboden. Maar er zijn nog steeds klinieken waar bagataliseren wel een pure noodzaak is, omdat ze een client met FUE in zijn kop die niet kan worden overgehaald om 'ja' te zeggen tegen FUT kwijt zullen raken. Dat is een ervaring uit de eerste hand die Lucky en ik delen.
Nee, zo zie ik dat niet. Er staat duidelijk te lezen dat het beeld van een FUT hier niet klopt. De vermeende risico's worden hier gigantisch opgeblazen!

Bovendien gaat mijn gelijk in de discussie met Lucky om het punt dat artsen risico's helemaal niet mogen bagatelliseren. Artsen zijn aan strikte medische regels gebonden! Indien je een arts van risico's bagatelliseren beschuldigd, dan moet je wel heel erg zeker zijn van je gelijk, want dat is een hele forse beschuldiging!!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 16 juli 2008 om 23:03 Reden: toevoeging.
Spiderman is offline   Met citaat reageren