Los bericht bekijken
Oud 30 december 2018, 15:44   #25
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Afgaande op bovenstaande info en mijn situatie, heb ik besloten om op korte termijn voor een jaar te switchen van duta (0,5 p/d) naar fina (1,25 p/d). Waarom? Omdat duta momenteel toch al niet meer optimaal werkt voor mij. Mijn situatie blijft langzaam achteruitgaan, dus heb eigenlijk weinig te verliezen. Ja wellicht dat ik mijn gewonnen duta-haren sneller kwijt ben dan wanneer ik het middel zou blijven gebruiken. Maar die gok durf ik wel te nemen met hopelijk kans op stabilisatie of misschien zelfs wel weer wat verbetering door de switch.

Mijn vraag:
Is het raadzaam om af te bouwen met duta en fina op te bouwen (zoals Reet destijds heeft gedaan) of juist niet? Zou me kunnen voorstellen dat het juist goed kan zijn om direct ‘all-in’ te gaan en zo het lichaam weer even wakker te schudden. Aan de andere kant weet ik ook dat regelmaat één van de belangrijkste onderdelen is in een effectief regime.

Ik hoop dat iemand hier (onderbouwd) iets zinnigs over kan zeggen! Kan op internet niet echt vinden wat ik zoek...
kalen=balen is offline   Met citaat reageren