Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2019, 22:07   #292
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mexicang Bekijk bericht
Hi! Ben ik weer even!
WiFi is traag, heel traag, dus dat werkt op mijn zenuwen. Ik probeer het nu nog maar een keer

Het is hier heerlijk! Petje en hoedje doen goed dienst, de haarbanden zijn minder nodig. Het haar valt nog steeds uit, dat was te verwachten, maar ik denk dat het dankzij de appelazijn én een goede droogshampoo (REF zonder sulfaten, siliconen en parabenen) is dat ik ook hier mijn haar om de deie dagen kan wassen.

Waar ik laatst over schreef, over die loslatende schilfers, dat heb ik hier ook een paar keer gehad, ik kon ze zo van mijn hoofdhuid losmaken. Bizar. Wellicht dat ik dit toch eens film of op de foto zet en dan aan de dermatoloog laat zien.

Janneke, hoe gaat het met jou appelazijn regime?
Ik ga het ook wat langer in laten trekken. Gebruik jij een plantenspuit?
Ik verdun nu 1op7, werk rustig aan naar 1op5 toe.

Nog een paar dagen en dan zit zomervakantie 2019 er weer op. Wat os dat snel gegaan! Volgende week weer aan het werk. Enerzijds heb ik er weer zin in, anderzijds niet, maar dat komt door het feit dat ik collega’s bijna zes weken niet heb gezien en mijn haar dus weer uitvalt en dunner is geworden.
Zelfvertrouwen, zelfbeeld hè? Het liefst was ik het die ochtend, zodat het dris en schoongewassen is, maar dan moet ik zeker om 06:00u douchen wil ik rond 8:30 met droog haar de deur uit gaan... en als het dan nog maar een beetje vochtig is, wind er doorheen... dan ziet het er niet uit als ik arriveer.
Van mij mag het regenen, lekker capuchon op, ideaal!
Hoi Mexicang, tijd vliegt hè.
Het gaat goed met mijn appelazijnregime denk ik, ik heb nog steeds schilfers. Niet erg veel, wat pleksgewijs eigenlijk. ik denk dat het dragen van een haarwerk er ook niet bevorderlijk voor is, of althans de band die ik draag onder het haarwerk om de boel op zijn plaats te houden. Maar buiten dat denk ik dat mijn huid langzaamaan rustiger wordt want ik heb echt aanzienlijk minder jeuk, of eigenlijk nauwelijks meer, dus dat lijkt me een goed teken. Uitvallen doet het bij mij ook. Ik was ook om de twee dagen, en dan doe 1 op 6 appelcider in een plantenspuit, voor het wassen spuit ik het erin, dan laat ik dat kwartier of wat langer zitten en dan haren wassen en weer appelazijn erin spuiten, zelfde verhouding met dezelfde spuit en dat spoel ik niet meer uit.

ja, zelfbeeld heeft een flinke knauw gehad hoor, of er is eigenlijk weinig zelfvertrouwen meer over. wat een invloed heeft dit toch! Ik voel me alleen op mijn gemak met mijn haarwerk. Ik had deze week een vriendinnenavond maar dan zet ik het toch op, ook al was het bij mij thuis. Dus ik kan me er alles bij voorstellen dat je opziet tegen maandag. Ook al zou dat niet hoeven maar ik snap het heel goed.
Janneke100 is offline   Met citaat reageren