Los bericht bekijken
Oud 23 september 2018, 13:51   #10
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Ik loop met een litteken die geen potloodstreepje is, geen dikke viltstift, maar een schilders penseel! Je zegt dat je niet kaal wilt, maar als je je haar achter toch maar op een halve cm/1 cm draagt dan is dat binnen enkele weken/iets langer op dezelfde lengte gegroeid. Zou je door FUT een littekenverbreding krijgen dan kun je nooit meer je haar kort dragen hoor. Je budget voor nu doet je mede beslissen voor deze behandeling te gaan, maar spaar liever even door en ga voor een FUE bij een kliniek die mooie haarlijnen zet. Bezint eer Ge begint!

Ik heb genoeg bezint en ik ken de negatieve reacties bij alle klinieken en de positieve. Verder twijfel ik wel als jij zegt dat het litteken groot is. Heb je misschien een foto? en waar en wanneer heb je het laten doen?

Mocht ik het trouwens doen ga ik jullie op de hoogte houden met de vordering van mijn haar. Voor en na foto's etc


Is het niet zo dat bij FUE het donorgebied meteen wordt leeggeroofd? en kan je na een fut in de toekomst eventueel nog een FUE ondergaan? Een goede FUE zoals ik heb gezien bij hairworld istanbul zou ik pas willen ondergaan als mijn inhammen volledig zijn gestagneerd. Om de dichtheid van mijn eerste transplantatie te perfectioneren en de iets verder gevorderde inhammen op te vullen. Wat denken jullie? dan zou ik met 2 hts eigenlijk tientallen jaren vooruit kunnen
FKCZ is offline   Met citaat reageren