Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2020, 21:15   #8
civ6fan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2020
Berichten: 31
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
Succes met je herstel.

Kruin ga je aanpakken op een andere manier dan HT?

Of zie ik het verkeerd, lijken geen grafts te zijn geplaatst.
Merci!

De kruin is nog een leuk verhaal. Het is mij zelf eigenlijk nooit opgevallen dat dit dunner aan het worden was. Ik ging eigenlijk ook puur voor mijn voorkant op consult. Toen Margo wat foto's liet zien van de kruin zag ik dat het daar inderdaad wat dunner aan het worden was. Maar vond het zelf nog niet echt hinderlijk. Het was me eigenlijk nooit opgevallen. Margo verwachtte dat ze wel e.e.a. tussen de kruin nog konden plaatsen. Ik heb dat ook nog aan de arts voorgelegd, maar de arts zei dat de kruin eigenlijk nog gewoon vol genoeg is, en dat als ze daar tussen gingen plaatsen ze teveel risico hadden op het beschadigen van de andere haarzakjes. Ze gaven wel een optie om het met een 'pen' er tussen te schieten. Wist niet precies wat ze hiermee bedoelden. Maargoed, ik zit momenteel niet zo met mijn kruin, en ik dacht die paar haartjes zullen geen zoden aan de dijk zetten. Achteraf ook geen spijt van dat ik daar niks heb laten zetten. Hopelijk blijft het ongeveer zo of wordt de kruin nog ietsje beter van Essengen-6. Hoop wel dat ik geen bijwerkingen krijg, maar dat gaan we over een tijdje meemaken. Heb het goedje in ieder geval besteld.
civ6fan is offline   Met citaat reageren