Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2019, 08:52   #25
sharkang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Zelf ook ervaring met Nanoxidil, die ik hier zal delen.

Ik heb 5 jaar Kirkland Minoxidil gebruikt. Ik had een beetje een kale plek op de kruin, die groter leek te worden. Na ca 6 maand waarin het initieel erger werd begon dat te beteren en na 12 maanden had ik eigenlijk goede resultaten. Met de jaren had ik echter meer en meer last van jeuk door de Minoxidil. Ook vond ik de vettige look een probleem.
Een keer heb ik een maand de low alcohol formule geprobeerd van Foligain en eigenlijk was dat beter.
Toen ik eind vorig jaar moest bestellen ben ik zonder veel inlezen voor Nanoxidil gegaan als 'verbeterde minoxidil zonder bijwerkingen'.
Nu 6 maand later is mijn conclusie dat het spul, althans voor mij, gewoon niet werkt, en merk ik een grote achteruitgang. Mensen die er jaren niks over zeiden doen dat nu terug, en objectief gezien moet ik het ook toegeven dat het slechter is.
Ik ben dan op zoek gegaan naar wetenschappelijke studies (had ik eerst moeten doen natuurlijk) en er is gewoon niks te vinden. Het lijkt allemaal 1 grote marketing van Spectral, en geen enkel onafhankelijk test rapport te vinden dat aantoont dat dit werkt bij een significant % mensen.

Ik persoonlijk kan het dus niemand aanraden. Het klopt dat er geen bijwerkingen zijn. Maar het lijkt ook gewoon niet te werken.

Terug naar Minoxidil nu dus. En proberen met andere producten of shampoos de hoofdhuidirritatie onder controle te houden. Als iemand suggesties heeft, hoor ik dat graag.
sharkang is offline   Met citaat reageren