Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2004, 22:45   #25
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
Hallo Madelief en Ernestina en natuurlijk iedereen.


Zo ik heb eindellijk mijn eerste meeting en eerste behandeling erop zitten. Ik krijg dus cognitieven therapie. De meeting vond ik erg , echt heeeeeel erg dus en voelde me hierna ook zwaar klote. Meteen hierachteraan zou ik ook mijn eerste behandeling krijgen en na een kleine pauze ben ik vol goede moed aan mijn behandeling begonnen. Het is mij helemaal niet tegen gevallen maar ik moet wel zeggen dat alles nu nog wel erg bekent voorkomt voor mij van vorige behandelingen hier. Nu moet ik 11 maart weer. En ja,ja voor het eerst na een heeeele lange tijd heb ik vandaaag pas 15 haren getrokken en dat was vanmorgen rond 9 uur en ja het is nu toch zeker 22.30, ben best wel trots op mezelf als dit het begin zou zijn ben ik al erg blij alleen weet ik helaas wel beter.(shit)
Ernistina ik vond het wel erg vreemd om nu eens iemand in het ECHT tegen te komen met ttm, maar dat zal je wel gemerkt hebben, maar ik ben wel blij dat dit nu eens is gebeurt want ik merkte wel dat ik het voor mezelf wel fijn vond om met iemand te praten die ook aan ttm lijd al wist ik eigenlijk maar weing te vertelllen, maar ja ik was al vanaf 14.30 (tot 17:00) met de meeting en behandeling bezig, wass ook best wel gebroken. En ook Rob vond het ook prettig om eens iemand tegen te komen met ttm alleen al om nog eens bevestigd te krijgen dat ik echt niet de enige ben ook al weet hij dat echt wel. Maar ik ben in ieder geval super blij dat ik toch de stap heb gezet en voor nijmegen heb gekozen.

groetjes gogo
gogo is offline   Met citaat reageren