Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2019, 23:47   #10
smashonyourface
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Ik snap je punt volledig. Op jonge leeftijd geconfronteerd worden met opmerkingen etc. is niet tof. Zeker niet in de maatschappij van nu waar het uiterlijk zeer belangrijk is geworden. Besef wel dat als je het nu erg vind om half kaal rond te lopen, je dat ook over 10-15 jaar vindt. Op dit moment is het makkelijk gezegd omdat het toch ver in de toekomst lijkt, en komt ook logisch over, daar niet van. Eerlijk gezegd denk ik dat zonder volle bak aan de medicijnen te gaan een HT direct al niet overal dekkend kan worden. Of je moet de hele kruin overslaan en je vol richten met je donorharen op het voorste gedeelte. Als je nu een hele sterke donor had dan zou het nog kunnen om alles aan te pakken. Maar als je voor een HT gaat laat je dan goed informeren door verschillende klinieken, ga op consulten! Geloof niet alle sprookjes en veel vragen stellen. Zij kunnen je donorgebied beter inschatten als wij hier via de foto's en kunnen je (hoop ik) eerlijk en duidelijk vertellen wat er mogelijk is. Je kunt je ook verdiepen in een haarwerk en wellicht daar je geld in steken. Zoals ik eerder zei heb ik ongelovelijk mooie oplossingen gezien.
Bedankt voor jullie eerlijkheid. Ik heb de volgende middelen gekocht, ff kijken wat voor effect 't oplevert de komende tijd:

-Biotine
-Argan haarolie
- OGX Organix Biotin Collagen Shampoo & Conditioner

Maandag ook langs de huisarts om te kijken wat die voor mij kan betekenen. Daarna volgen consults denk ik
smashonyourface is offline   Met citaat reageren