Discussie: eindelijk...
Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2003, 11:26   #7
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Beste Grover

Ik ben twee jaar geleden voor een maand naar Thailand geweest. Mijn beste vriendin ging daar trouwen met een Thai en wij waren uitgenodigd. De beste dagen die ik er heb meegemaakt was een driedaagse trektocht naar bergstammen. Nota bene net datgene waar ik zoveel angst voor voelde. Waarom? Omdat je in een groepje van 8 mensen gaat. Je slaapt in één grote ruimte op de grond, je kunt je enkel wassen aan een beekje... Allemaal zaken die mijn paniek ttm-indicator deden stijgen tot een maximum maar het was zoooo bevrijdend. De slaapruimte was toch enigzins afgescheiden door musquitonetten, dus je zag alles was wazig. Wij hadden een fantastische groep (echt lachen), we hielpen elkaar, er was rust, geen electriciteit, de gids kookte voor ons met lokale producten... Kortom, het was super en je werd er ook heel lenig was. Die 'jungle' was geen sinecure om door te geraken... Jammer dat je hebt beslist om de reis alleen te doen.. Zeker omdat je het met twee ook wel zag zitten. Er is nu een collega van mij die alleen naar Cambodja is... Gewoon omdat hij niet liever doet dan alleen te gaan. Maar nu je toch alleen gaat, er zijn echt enorm veel backpackers die heeel sociaal zijn... En vaak kom je dezelfde mensen opnieuw tegen als je het land doorkruist... Neem maar zeker een lonely planet mee, om je goed te oriënteren.

Veel reisplezier!
x Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren