Discussie: Grijs haar
Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2006, 18:52   #59
FZappa
HaarWeb lid
 
FZappa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarstress22
Hallo,
Wellicht kwam mijn reactie heftig en overdreven over.Je hebt gelijk , het is inderdaad een forum waarop alle problemen besproken dienen kunnen worden. In mijn perceptie is kalend vanaf je 18e inderdaad vele malen erger dan grijs worden, wat je immers met allerlei spoelingen ook nog eens vrij goedkoop en zonder al te grote risico's (zoals haar transplantaties,medicijnen,afwaaien van een pruik,impotentie) en ellende(discriminatie vanwege kalend/kaal zijn) kan verhelpen.Echter ,ik begrijp dat een ander dit niet zo hoeft te ervaren, ik neem mijn heftige woorden dan ook terug. BTW,er is ook niets mis met homo's.
Nee dat is zeker niet, hoewel die zich juist bewust kaal scheren, ook al zijn ze helemaal niet kaal, dus bij hun is het in de mode, ga daar eens tussen staan dan hoor je er helemaal bij, maar ik vindt het niks, heb liever dat degene die wel vol haar hebben, hun haar laten staan, vooral wat jongensachtig of juppieachtig langer haar is dan mooi.
Degene die natuurlijk glad kaal zijn geworden zijn ook mooi, hetero of homo, maakt me dan niet uit.
Maar ik heb een hekel aan de kop kaalscheren, terwijl ze goed haar hebben, om maar angstwekkend, hard en cool, z.g. mannelijk over te komen, terwijl het mietjes zijn, dat kan ik niet waarderen.
__________________
Op mijn oudere leeftijd, nog steeds vol lang haar
FZappa is offline   Met citaat reageren