Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2009, 17:10   #11
Alex20
HaarWeb lid
 
Alex20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2008
Berichten: 25
Vanwege de feestdagen heb ik niks van me laten horen maar ik wou even melden dat ik op 19 december (3 weken geleden) de intakegesprek heb gehad en gelijk ook een test behandeling. Ik was vooral erg nerveus en gespannen omdat ik niet wist wat me te wachten stond, maar ik moet zeggen dat het allemaal wel meeviel. De medewerkers waren erg vriendelijk en rustgevend. Ze hebben me eerst geinformeerd over de behandeling en alles wat ermee te maken heeft en ik heb wat vragen kunnen stellen etc. en toen was het tijd voor de testbehandeling, stukje van 3x2 cm bij de hals. Ik weet niet hoeveel joule er is gebruikt, veel snap ik er ook niet van. Ik weet ook niet welke apparaat enzo was te nerveus om aan die dingen te denken of te vragen.

De behandeling is echt pijnlijk. Maar het was gewoon effe volhouden en klaar was kees. Ik heb er veel voor over dus hoe pijnlijk het ook is maakt mij niet uit. Maar na elke laserstraal moet je gewoon rustig en diep ademhalen, dat werkt goed.

Na de behandeling rook het naar popcorn hehe, niet lekkere popcorn maar verbrande popcorn.De behandelde plek was ook rood geworden. De huid was ook lichtelijk gevoelig.

Na 1-2 dagen ging de roodheid weg, en na 1 week merkte ik wel wat. Na bijna 2 weken waren de helft van de haartjes weg en de rest was er nog, dus ik dacht dat het zeker niet gewerkt had, maar toen begon ik de haartjes met me vingers eruit te trekken en de meeste haartjes kwamen er zo uit, dit was wel erg leuk hoor, om ze zo 1 voor 1 met de vingers weg te trekken hehe. Nu is het 3 weken geleden en meer dan 60-70% van de haartjes zijn weg, 20% van de haartjes kun je moeilijk zien maar het zijn haartjes die ik zelfs met de pincet er niet uit kon trekken, net lichtzwarte puntjes onder de huid. Ik weet niet wat dit voorstelt. En ongeveer 5-10% van de haartjes zijn al een cm maar die kan ik er niet uitplukken gek genoeg.

Iemand met wat expertise die me kan dit proces een beetje kan uitleggen ? Wat zijn die haartjes die onder de huid zijn ? Zwarte stoppeltjes. Gaan die nog groeien of eruitvallen ?

Op zich ben ik wel zeer blij tot dusver, maar ik weet niet hoe die testbehandeling op de hals zijn weerspiegeling zal hebben op mijn hele gezicht.

22 Januari heb ik de 1ste behandeling.
Alex20 is offline   Met citaat reageren