Los bericht bekijken
Oud 13 juli 2002, 22:32   #12
lotte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 134
hoi miriam /en alle anderen;

hoi miriam, hoe gaat het met je?
ik ben ook in nijmegen geweest,en tegen mij hebben ze ook
niet gezegd dat ik een jaar lang om de 2 maanden terug zou moeten komen ter ondersteuning/aanmoediging om op de goede weg te blijven(is ook niet meer nodig,hihi.)
ik denk zelf dat dit alleen voor de groep is die meegedaan hebben met het onderzoek; er waren daar ongeveer 50 mensen bij betrokken, terwijl dhr Keysers via e-mail aangeeft dat ze ongeveer 100 mensen hierin hebben geholpen.
Daar hebben ze veel ervaring mee opgedaan,vlgns G. Keysers.
Waarop er bij mij dan weer de vraag opkomt waar dan de resultaten zijn van de overige clienten? Nou ja, denk ik dan een beetje negatief;Die jonge studenten hebben praktijkervaring opgedaan ja, (hoort nml bij de universiteit,en de meeste behandelaars zijn hele jonge mensen) Dus in die zin heeft hij gelijk.Wat die ervaring betreft.
Toen ik dat e-mailtje las, had ik een beetje het gevoel alsof hij zijn behandelingsplan een beetje aan het aanprijzen was, Nou ja, het zal wel aan mij liggen,hij moet wel achter zijn produkt staan, maar ik weet het niet hoor!!.
Zijn er meerdere onder ons die in nijmegen zijn geweest?
en die WEL goede resultaten hebben gehaald? dat zou ik namelijk ook graag willen lezen, anders lijkt het net alsof ik deze studie aan het afkraken ben, en dat is nou ook weer niet de bedoeling, ik sprak natuurlijk voor mezelf, en vind dat dit forum ook geschikt moet zijn voor dit soort ervaringen. Groetjes lotte,

o ja, en voor degene die op vakantie gaan; een prettige vakantie toegewenst!!!
lotte is offline   Met citaat reageren